אנדרוגרפיס – מלך המרים

על צמח האנדרוגרפיס מדובר רבות במסורת האיורוודה בת 5000 השנים, שם הוא ידוע כ״מלך המרים״. הוא צמח עוצמתי ביותר בכל הקשור בתמיכה במערכת חיסון חלשה והילחמות במחלות, וירוסים ודלקות. פורמולות האנדרוגרפיס מופקות בדרך כלל מייבוש עלי האנדרוגרפיס. על פי האיורוודה האנדרוגרפיס משמש כתרופה לברונכיטיס, שיעול, כאב גרון, בעיות בעיכול, חום, דלקת ומחלות עור.

האנדרוגרפיס ידוע בעיקר באיכויותיו האנטי-ויראליות ואנטי-מיקרובליות וכתומך האולטימטיבי במערכת החיסון. מחקרים רבים מצביעים על יכולתו להגן על הגוף ממחלות במערכת הנשימה העליונה כמו צינון, שפעת וקורונה כמו גם על יכולתו להפחית את עוצמת התסמינים של מחלות אלו. האנדרוגרפיס גם הראה יכולות של קיצור זמן המחלה והופעת התסמינים.

האיכויות של צמח האנדרוגרפיס נלמדות במחקרים קליניים ורפואיים בשנים האחרונות. היום פוקה, המביאה לנו את פורמולת האנדרוגרפיס, משתפת פעולה עם אוניברסיטת סאוט׳האמפטון שבדרום אנגליה במחקר על הצמח. במחקר זה משתתפים רופאי משפחה במערכת הבריאות הבריטית ובו הם נותנים למטופלים שסובלים ממחלות במערכת הנשימה העליונה את צמח האנדרוגרפיס.

עוד מחקר מאוד עכשווי על צמח האנדרוגרפיס מגיע אלינו מתאילנד, בה צמח האנדרוגרפיס נרשם לטיפול בחולי קורונה עם תוצאות מרשימות ביותר. במחקר זה, שבסופו האנדרוגרפיס אושר כתרופה לטיפול במחלת הקורונה, השתתפו חמישה בתי חולים ממשלתיים בתאילנד. כחלק מהמחקר, צמח האנדרוגרפיס ניתן לחולי קורונה בגילאים 18-60 בתווך 72 השעות מהופעת התסמינים. תוצאות המחקר הביאו לאישורו של האנדרוגרפיס כתרופה לוירוס הקורונה, עם ההמלצה ליטול את הצמח קרוב ככל האפשר להופעתם של התסמינים.

אנחנו כאן כדי לעזור לך לתמוך בבריאותך, ולכן אנחנו מציעים 10% הנחה על פורמולת האנדרוגרפיס של פוקה לזמן מוגבל בלבד. ההנחה פועלת אוטומטית. לרכישה:

אנדרוגרפיס אורגני בקפסולות של פוקה
₪171