חיוניות יומיומית

משפחת המוצרים לחיוניות יומיומית מיועדת  לשיפור החיוניות והאנרגיה ולחיזוק כלל מערכות הגוף.

 

מצבים טיפוליים :

  • שיפור האנרגיה הכללית והחיוניות הגופנית והנפשית.
  • הזנה אופטימלית של כל מערכות הגוף למגוון רחב של צרכים גופניים.
  • סיוע במצבים של חולשה, עייפות, תשישות, עומס רגשי וגופני ומצב כללי ירוד.
  • שיפור יכולת ההתמודדות עם מתח, מקורות זיהום שונים ואורח חיים תובעני.
  • אספקת רכיבי תזונה במקרים של תזונה דלה ו\או לקויה.
  • בסיס טיפולי למגוון בעיות ומחלות, המסייע לחיזוק הגוף ולשיפור יכולת ההבראה.
  • הפחתת דלקות, מניעת מחלות וחיזוק מערכת החיסון.
  • האטת הזדקנות, הגנה על הדנ"א, אספקת נוגדי חמצון, מניעת מחלות ניווניות ואריכות ימים.
  • בעיות פריון, חשק מיני ירוד, איזון הורמונלי לגברים וחולשה מינית.
  • שיפור יכולת ההתאוששות ומימוש הפוטנציאל הגופני לעוסקים בספורט.
  • שיקום הגוף והשבתו לאיזון לאחר פציעות, תאונות, מחלות, לידות, אירועים רווי מתח וכולי.

 

 

מוצרי משפחת חיוניות יומיומית

ויטליס - תערובת אורגנית חיונית המכילה 30 צמחים לשיפור האנרגיה והחיוניות, להזנה אופטימלית ולחיזוק כלל מערכות הגוף.

לייף קיינד – פורמולה עשירה בנוגדי חמצון להפחתת דלקות, להאטת תהליכי הזדקנות, לשיפור ההגנה על הדנ"א כנגד תהליכים חמצוניים וסיוע במקרים של מחלות כרוניות שונות.

מן פלוס – לבריאות הגבר. לטיפול במצבים של חולשה מינית, חשק מיני ירוד, אימופטנציה, בעיות פריון, בעיות הקשורות בערמונית ולחיזוק כללי גופני ונפשי.

ג'ינסנג אדום – חיזוק התמודדות הגוף עם מתח, להגברת האנרגיה במצבים של חולשה ועייפות, חיזוק מערכת חיסון, שיפור היכולת הגופנית לעוסקים בספורט והגברת הפוריות והחיוניות המינית.

 

 

לחיזוק החיוניות היומיומית

 

שיפור האנרגיה והחיוניות הכללית

 

תזונה דלה ו\או לקויה

 

הגנה כנגד מתחים, מזהמים, רעלים, קרינה ועוד

 

חיזוק בריאות הגבר, אנרגיה מינית ופריון

 

טיפים כלליים

  • תזונה איכותית היא הבסיס החשוב ביותר לחיזוק כללי של הגוף ולשיפור רמות האנרגיה. תהליכי העיכול דורשים אנרגיה מרובה וככל שנמעיט במזונות כבדים, מורכבים וקשים לפירוק ועיכול כמו מזונות מהחי ומזונות מתועשים ונרבה במזונות קלים לעיכול כמו פירות וירקות, כך נשקיע פחות אנרגיה בעיכול ונקבל יותר אנרגיה לשאר הפעילויות.
  • שימוש בעקרונות הפרדת מזונות יכול לסייע לשיפור רמות האנרגיה כיוון שהרבה סוגי מזון בארוחה אחת (לדוגמא – חמין) דורשים מאמץ עיכולי רב ומבזבזים אנרגיה ועל כן גורמים לעייפות וכבדות.
  • אם אתם מרגישים חוסר חיוניות ומוטיבציה, מצב רוח ירוד ועייפות כללית, בצעו שינויים בתזונה, המעיטו במזון מהחי, מזון מתועש ומזוקק והפחיתו את התלות במעוררים וממריצים כמו משקאות קפאין ואנרגיה, סוכרים מזוקקים וכולי והתחילו לצרוך מזונות עתירי אנרגיה טבעית כמו פירות וירקות, אגוזים וזרעים, מזונות על, דגנים קלים לעיכול וקטניות.
  • מערכת העצבים גוזלת אנרגיה רבה, אם אנחנו בתקופה של מתח או עוסקים במהלך היום בעבודה הדורשת מאמץ מחשבתי ו\או רגשי רב, אנו זקוקים לדלק בכדי להיטען באנרגיה. הקפידו על צריכה של פחמימות איכותיות, ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות בכדי לאפשר למוח לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר.
  • תנו לגופכם שינה ומנוחה, באורח החיים המודרני, אנו חשים שהיממה קצרה מידי ופעמים רבות מנצלים חלק גדול משעות השינה לפעילויות אחרות. השינה חיונית ביותר לחידוש, תיקון וחיזוק הגוף ומחסור מתמשך בשינה פוגע בתפקוד הכללי, בערנות, במצב הרוח ובחיוניות.
  • השתמשו בצמחים אדפטוגנים כמו אשווגנדה, טולסי, הארה וג'ינסנג אדום על מנת להקל על המתח ועל השפעתו המזיקה לאנרגיה.

 

מאת בת חן נקטלוב יועצת מוסמכת לתזונה טבעית