אקטיב

משפחת מוצרי אקטיב מיועדת לטיפול ושיקום שריר ושלד, לשיכוך כאבים, הפחתת דלקות ושיפור זרימת הדם.

 

מצבים טיפוליים :

  • דלקות וכאבים במפרקים, עצמות, שרירים, גידים וסחוסים.
  • הפחתת נפיחות, אודם וקשיון.
  • שיפור תנועת המפרקים והשרירים.
  • שיפור זרימת הדם ונשיאת חמצן לשרירים ולעצמות.
  • טיפול בכאבי גב, סיאטיקה, גאוט ועוד.
  • הזנת הסחוסים והנוזל הסינוביאלי (חומר הסיכה במפרקים).
  • סיוע במצבים של פציעות ספורט ותאונות.
  • שיפור פעילות השרירים והעצמות לפעילים גופנית.
  • חיזוק העצמות במקרים של אוסטאופורוזיס ואוסטאופניה.
  • פינוי פסולת מרקמות אלו והפחתת הדלקת המקומית.
  • מניעת תהליכים ניווניים במערכות אלו.

 

מוצרי משפחת אקטיב

אקטיב – מסייע להפחתת כאבים ודלקות בשריר ושלד, שיפור תנועת המפרק, הזנה וחיזוק עצם, מפרק ושריר ותמיכה לפעילים גופנית.

כורכום הוליסטי – מיצוי כורכום ייחודי לטיפול בכאבים ודלקות, מסייע לסילוק פסולת, נוגד חמצון רב עוצמה ומגן על הכבד.

גוטו קולה הוליסטי – משפר את זרימת הדם ונשיאת חמצן ומזון למפרקים, שרירים ועצמות, להזנתם.

שמן מהנאריאן – שמן עיסוי לאיזורים כואבים, מודלקים, נפוחים ונוקשים ולאחר אימונים מפרכים על מנת למנוע כיווץ שרירים.

 

 

לשמירה על בריאות השריר והשלד

 

הפחתת כאבים ודלקות

 

לעוסקים בספורט

 

לשיקום סחוס, מפרק ועצם

 

טיפים כלליים

  • השתדלו לשלב בתזונה היומית כמה שיותר מזונות בסיסיים כמו עלים ירוקים, פירות יער ומגוון ירקות, המסייעים להפחתת חומציות ותהליכי דלקת.
  • הפחיתו עישון ואכילת מזונות דלקתיים ובעלי תכולה גבוהה של שומנים רווים המשבשים זרימת דם תקינה וכך פוגעים ביכולת המפרקים, העצמות והסחוסים לקבל חמצן ומזון בצורה נאותה ומעודדים תהליכים ניווניים.
  • הקפידו על פעילות גופנית מתונה שאינה יוצרת עומס רב מידי על מערכת השלד ושלבו אלמנטים של גמישות ומתיחות כמו יוגה להגמשת הגידים והרצועות ופעילות לחיזוק השרירים כמו תרגילי התנגדות עם משקל הגוף לחיזוק העצם.
  • נוזלים הם חלק חשוב בתזונה ובשמירה על בריאות מערכת השלד והשריר וניתן לקבל אותם בעזרת שתיית מים (רצוי מסוננים), או "אכילת מים" שמשמעותה – אכילת מזונות המכילים נוזלים רבים כמו פירות וירקות המכילים מים טהורים ורכיבי הזנה חיוניים. דרך נוספת לקבל נוזלים איכותיים היא בעזרת שתיית מי קוקוס.
  • עודף מתח משבש את תפקוד הגוף התקין והפרשת יתר של הורמוני מתח כמו קורטיזול, מעודדת תהליכי דלקת ופוגעת ברקמת העצם. טפלו במקורות למתח בחייכם ו\או השתמשו בצמחים אדפטוגנים להתמודדות טובה ויעילה עם מתח כמו אשווגנדה, ג'ינסנג, טולסי והארה.
  • הקפידו על שינה ומנוחה מספקת, מחסור בשינה לאורך זמן, פוגע ביכולת העצם והשריר להשתקם ולהתחדש ובנוסף מגביר את הסיכון לפציעות ספורט עקב פגיעה ביכולת ההתאוששות. במקרים של בעיות שינה, טלו כמוסות נייט טיים, שתו חליטה מרגיעה ואכלו תותי גוג'י המסייעים לייצור טבעי של מלטונין – הורמון השינה.

 

מאת בת חן נקטלוב יועצת מוסמכת לתזונה טבעית